Elbűvölő a titok,melynek hatására azok,akik szeretik az állatokat,nem élhetnek nélkülük,s MÁSOK LESZNEK, mint a többi ember!

2011. május 20., péntek

Félőske minden napjai, avagy,hogyan vezessük rá a kutyust,hogy az ember tud szeretni is:)












Félőske

2011.május 19.

Egy nagyon kedves állatvédő ismerősöm felhívott telefonon minap,hogy lenne egy nagyon félős kiskutya akit gyepiről mentettek ki állatbarátok,de a kiskutya retteg több hét elteltével is így kerültem én képbe,hisz a kisállatok rehabilitációja szocializálása ugyebár a legfőbb célom:))
Elmentem hát Budapestre és elhoztam ezt a kis tündért.

A kutyuska egyenlőre valóban nagyon fél!Nem tudni milyen borzalmakon ment keresztül...miket láthatott élhetett meg a "halálsoron"lényeg most itt van és próbálom megnyugtatni valahogy megértetni vele,hogy lehet Ő még nagyon boldog és játékos kis tünemény:)
Hazafelé jövet anyukám ölében utazott többnyire aztán egy idő múlva már nézelődött is oldódott szép lassan.
Most,hogy hazaértünk külön tettem nem akarom megzavarni.A többiek szépen fogadták nem volt semmi gond igaz csak kézből mert enni keveset aztán el is bújt...
Holnap talán könnyebb lesz neki.
..





2011.május 20.

A helyzet változatlan egyenlőre minden zajra összerezzen..:(
Holnap beszélek az orvossal délelőtt kérek egy kis étvágyfokozót és kedély javítót neki!


2011.május 21.

Bújkál,retteg fél minden mozzanattól,de a kezemből evett ma miután bele erőltettem egy étvágyfokozót amit Péter adott a rendelőben:)
Őt nem vittem le nem akartam kitenni semminek ami nem jó neki...
Képek és egy kis videó amikor etettem:)









2011.május 22.

Megtört a jég:))

Dél körül elkezdtem etetni májkrémmel tubusból a hús fogalmát úgy tűnik nem ismeri,mert fogalma nem volt mi az az "oldalas cupák"a többiek ölik egymást érte:)
Szóval ettünk májkrémet félve igaz,de ette...aztán nem adtam fel:) Bejött még több kutyus is gondoltam csak látja majd nem bántom egyiket sem...
Az eredmény önmagáért beszél:))))
Íme:








2011.május 25.

Egyre könnyebb dolgom van:)) a videó magáért beszél:)





Kukuccs:)))


Nincsenek megjegyzések: