Elbűvölő a titok,melynek hatására azok,akik szeretik az állatokat,nem élhetnek nélkülük,s MÁSOK LESZNEK, mint a többi ember!

2011. május 26., csütörtök

Bubuka vagyis Bubóka története:))




Amikor megtörténnek azok a csodák,hogy egy kutyus visszakapja eredeti gazdáját az nagyon nagy siker az én szemembe nézve:)Ritka,de mégis van ilyen!!!

Bubóka egy nagyon idős jóval 10 év feletti kutyus.Szívbeteg...
Nagyon komoly a betegsége fullad is köhög is.
Bubóka egy nagyon kedves hölgynél volt Karcagon egy telefonos beszélgetés útján ismertük meg egymást:)Kiderült van nála egy kutyus idős szívbeteg kisebb testű.Beszélgettünk róla és arra jutottunk menjek el érte Karcagra nálam folyamatosan rehabos kutyusok cicusok vannak így Ő is jó helyen lenne nálam:)
El is indultam érte pár napon belül.A kutyuska valóban nem túl jó állapotban volt a szíve nagyon beteg.Ott Karcagon az orvos írt is ki neki gyógyszereket amiket Péter kiegészített meg is változtatott az alapos kivizsgálását követően ennek hatására jobban is volt kevésbé köhögött időnként.Sajnos már meggyógyulni biztosan nem fog soha csak szinten tartani lehet.
Folyamatosan kapcsolatban álltunk Ilonával érdeklődött Bubuka felől:)Igazán lelkiismeretes állatbarát!
Tegnap csörgött rám telefonon:)Azt mondta úgy néz ki megvan Bubuka eredeti gazdája.Hát letaglózott meg kell mondjam nagyon ritka ez.Én nagyon hitetlen vagyok igazság szerint ,hisz nehezen értem meg,ha egy kutyus el tud veszni.De örültem a szívem mélyén hátha tényleg az eredeti gazdája keresi:)
Mondtam Ilonának adja meg a számom.
Este csörgött is a mobilom.Egy hölgy volt izgatott hangon kérdezgette az ismertető jeleket:)
És valóban Buburól volt szó minden stimmelt:) Az élet furcsa fintora,hogy majdnem ugyanazt a nevet is kapta mint az eredeti:))
Jó messze vagyunk egymástól hisz Karcag innen 220 km,de a hölgy szó nélkül már indult is érte:)
Jó későn érkezett.Bennem kavarogtak a gondolatok hogyan fogja bírni az utat és,hogy minden rendben legyen vele.Míg nem értek ide kiültem hozzá simiztem játszottam vele szeretgettem elköszöntem:( Fáj minden ilyen elválás nekem,de láttam örült a gazdájának:)És tudom ez az élet rendje is.Kívánom ennek a kis drágának és a nagyon aranyos gazdájának,hogy éljenek még sok boldog évet le együtt szeretetben ahogyan csak lehet.

Nincsenek megjegyzések: