Elbűvölő a titok,melynek hatására azok,akik szeretik az állatokat,nem élhetnek nélkülük,s MÁSOK LESZNEK, mint a többi ember!

2011. április 18., hétfő

Az én apukám



A halál tulajdonképpen jelentéktelen dolog... valójában csak átmentem ide a szomszéd szobába. Én én vagyok, Te pedig Te. Nevezz csak nyugodtan a megszokott nevemen, beszélj velem ugyanazon a könnyed hangon, melyen mindig is beszéltél. Ne változtass a hangszíneden. Nevess ugyanúgy, ahogy valaha együtt nevettünk a vicceken.
Akármit is jelentettünk egymásnak egymás életében, ez mit sem változott.
Imádkozz, mosolyogj, gondolj rám - emlegesd fel A nevem nap mint nap, ahogyan annak előtte is, de ne árnyékolja be semmi a hangulatot, amikor szóba kerülök. Az élet nem kapott semmiféle új jelentést.
Minden olyan, mint amilyen volt, nem szakadt meg a folytonosság. Az, hogy nem látnak, még nem jelenti azt, hogy nem kell rám gondolni. Várok rád, itt vagyok a közeledben - egészen közel. Nincs semmi baj.





Vannak dolgok amiket az ember nem ért meg soha.....vagy csak azt mondja "ezt sosem fogom megérteni"
Én azt gondolom ami az én apukámmal történt azt nem fogom soha...míg élek nem.
2011.március 31.-e egy olyan nap volt az életemben ami mindent megváltoztatott egy akkora törés amit soha igazán nem fogok tudni feldolgozni....
Azon a reggelen meghalt az én apukám ....hirtelen....
Beteg volt diabéteszes...sok -sok éve....
Aznap reggel csörgött a telefonom...csak azt hallottam anyukám kiabál a húgomnak...és apunak...:(
Kiabálta baj van....mondtam azonnal hívjanak mentőt akkor már a húgi hívta...:(

Mikorra odaértem a mentők próbálták újra éleszteni:((
Nem sikerült....a halál oka szívmegállás....ez állt a papíron:(
Anyám arca a húgom riadt tekintete soha az életben nem fog belőlem kitörlődni...
Az,hogy nem tudtam segíteni...,hogy nem voltam ott...pedig siettem nagyon rohantam:(((
Fáj...minden nap fáj:(...
Ahogy a szobába értem és láttam a földön fekvő élettelen testét azonnal fogni kezdtem a kezét:(
Mondtam neki"Apu nem add fel"Nem adhatod fel":(((,de már elkéstem:(((
Nem sikerült:(
Ahogy anyukám belépett a szobába nem mondhattam azt ,hogy minden rendben lesz:(( csak bólogattam,hogy nem:((( nem sikerült visszahozni:((
Ott meghaltam én is kicsit:(
Ahogy a húgicámnak meg kellett mondanom:(
,ahogy éreztem anyu és a Zsuzsika minden fájdalmát egyben....és nem tudtam mit tenni:((
Soha nem fogom megérteni soha-soha,hogy miért kell egy ilyen tökéletes embernek elmennie ilyen hirtelen:(
És ilyen fiatalon:((
Apukám csak 56 éves volt:(((
Napokig azt hittem ez csak egy rossz álom aztán majd csak felébredek...,de nem így történt:(((
Megvolt a temetés....
Furcsa dolgok történtek ott is előtte is azóta is....
A temetésen apu zenéje szólt a húgom találta a számító gépén albumba rakva szépen sorba...megcímezve "zenék a temetésemre"....mint aki tudta....érezte:(
Előtte való nap az anyukájával álmodott az én apukám...anyukája azt mondta neki,hogy hamarosan eljön érte:(
El is jött....:(((( ("haragszom rád mama várhattál volna még")
A temetésen énekeltük neki a kedvenc zenéit úgy kísértük el utolsó útjára:(
Anyu nagyon nehezen jött:((
Próbáltam fogni ölelni,tartani,hogy érezze nincs egyedül:((
Aztán ahogy engedték le apu koporsóját egyszer csak megállt az óra amit anyunak adtam vissza a ravatalozóban apu órája. 00.00 mutatott....ekkor mondtam anyunak anyu ne add fel énekelj apu is ezt akarná:((
És anyu is énekelt velünk :(((
Nővérem pici fia valószínű többször lépett apuval kapcsolatba azóta...folyton furcsa dolgai vannak...
Első az,hogy nem keresi a papát és azt mondja papa itt van eljött Ő is anyuval és a Zsuzsuval...
Apu halála előtt folyton kereste...
Volt,hogy azt mondta a Katinak "nyugi anya nem lesz semmi baj mondta papa"
Amikor a kocsim elromlott és kérdéses volt hazaérünk-e akkor is egyik pillanatról a másikra abbahagyta a hisztit és nyugodtan ült végig az úton akkor is mondta "hazaérünk nyugi anya"
Aztán egy idő után az egyik tv reklám alatt megállíthatatlanul elkezdett sírni ez a csöpp kis gyerek:(
Az a reklám ami valahogy így szól: Merci én ezzel mondom el Merci,hogy vagy nekem.....
Szerintem akkor köszönt el tőle az apu:(
Próbálom úgy felfogni,hogy neki dolga van odaát,hisz Ő a tökéletes férfi az apa a férj a családfő minden egyben.
Az Ő hiányát nem lehet feldolgozni és Őt pótolni sem soha:(
Mindenre volt egy válasza:(
Okos döntéseket hozott mindig megpróbálta a lehetetlent!Mindig mondta csak "Előre"....:
Többször beszélgettem már vele álmomban....először mikor azt mondta (ki volt kapcsolódva a telóm) Hogy "Menj és vigyázz anyádra"
Aztán a napokban amikor azt mondta nekem menjek el egy régi barátjához,mert valószínű nem látom Őt sem többé:(( és azt az embert (nem szeretném megnevezni)nem láttam már egy éve...az álmomban épp olyannak láttam ,mint amilyen lett egy év alatt...ősz lett a szakálla le van fogyva és szemüveges....még a szemüveg is épp olyan volt rajta.... érdekes dolgok ezek...
Álmomban mondta,hogy jól csinálom a dolgaim csak így tovább!Remélem elégedett velem én mindent próbálok megtenni:(
Én azt hiszem,hogy apu itt van....hogy csak nem látjuk,de itt van!!!
És érzem a hiányát minden egyes nap....:(((
Annyira szeretnék beszélni vele...elmondani mennyire szeretem,hogy hiányzik:( ,hogy fontos és ,hogy Ő a világ legjobb apukája:(((
















:(

Holnap lesz fél éve,hogy apu elment...

hiányzik....:((((((((((((

Nemrég álmodtam vele....


Azt álmodtam élt.... szilveszter volt és egyedül volt éjjel 11 óra és én siettem hozzá ne legyen egyedül....
Görkorcsolyával száguldoztam hozzá..../nem is tudok görkorizni/
Láttam ahogy fog egy üveget és iszogat....pálinkát ivott....másnap mentem anyuhoz....és megláttam azt az üveget amit álmomban....kirázott a hideg majdnem sírtam csak anyu előtt nem akarok....nem is emlékeztem erre az üvegre....

Álmomban ahogy odaértem nagyon örült nekem....:(((

Hiányzol apukám:((((((((((



http://www.gyertyagyujtas.hu/index.php/13027926.gyertyalang



2013.03.09.

Nagyon sok idő telt el mióta apukám elment...

Nagyon sokat álmodok vele hiányzik nagyon...lassan két éve...

Jó lenne beszélgetni...tanácsokat kérni,hogy az életemben jó úton járjak biztosan....:((

hiányzol:(