Elbűvölő a titok,melynek hatására azok,akik szeretik az állatokat,nem élhetnek nélkülük,s MÁSOK LESZNEK, mint a többi ember!

2011. február 22., kedd

Kiskutyák az út szélén...






Kiskutyák az út szélén
2011.február 22. Épp hazafelé tartottam Kecskemétről mikor egy autóból kidobták ez a kis tüneményt és 3 pici újszülött kiskutyáját.... Az esetet nem kommentálnám...inkább bemutatnám Őket:)
A mamit Picúrnak neveztem el ,mert oly kis csöppség egy kis csoda!
Kedves édes szeretni való. Miután összeszedtem Őket az autóban az ölembe ült Picúr perceken belül és megpihent az ölemben kicsi fejét a karomra tette és élvezte a meleget ami áradt.... A kicsik hangját nem hallottam..szépen pihentek Ők is..... Hazazötyögtünk... Miután behoztam Őket Picúr félelmében a sok kis állatka láttán ijedten vicsorított a többiekre lehet más kutyus már bántotta,de az is lehet csak a kölykeit féltette... Betettem a fiam szobájába:)Melegbe a konvektor elé:) Kaptak egy kosarat amiben nyugodtan alhatnak. Kicsit magukra hagytam Őket kimentem ellátni az állat sereget vagyunk egy páran velük együtt épp 20-an:)) Valamivel később szólt a fiam: -Anya!Szerintem éhes a kutyus! Már mentem is és adtam neki enni inni.Tényleg nagyon éhes volt és ivott is szépen. Aztán elfeküdt és etette a piciket:) Jó anya igazán édes szeretetreméltó kicsi kutyuska.Simogatásomra hanyatt dobta magát és várta a hasiját simizzem:) Szépen megpihent érzi biztonságban van. Kimentem vele pisilt elvégezte a dolgát és már sietett is vissza a picikhez.... Most alszanak ,már nagyon késő van....



2011 február 23.

Nagyon édesek:)))
Az anyuci egyre jobban feloldódik most már nyugodtabban néz szét a házban megszagolta a cicákat is nem vicsorgott:)
Sunnyval kicsit nehezen jönnek ki még,de szerintem rövid időn belül nem lesz gond köztük sem:)
csináltam pár képet ma is:))



2011.február 25.

Édes kis cukorfalatok:)))
Folyton csak csodálom Őket:)


2011.február 27.


Édesek cukik:))Komolyan nem tudok sok újat írni még:)))Alig várom,hogy mászkáljanak a kicsik:)))Az anyuka nem semmi befészkelte magát a fiam ágyába:))Szoptatni jár csak le a picikhez érzi biztonságban vannak:))



2011.március 03.

Kinyíltak a szemecskék:))))


2011.március 13.

Izegnek mozognak:)) Morognak kezdenek rosszalkodni:DD




2011.március 20.:))


Elkezdtek egyedül is enni:)) nagyon elevenek cukikák igaz az egyik kislány sokat sír...ha masszírozgatom a pociját elmúlik biztosan fáj neki....



Gazdit keresünk most már eljött az ideje :) szépen esznek is.Játékosak cukik:))







:)) 2011.április 15.

2 cici lány gazdira talált:) még a picike fiúcska várja az álomgazdi jelentkezését és az anyukájuk:)

Képek az új gazditól:)



2011.04.03.

A kiskutyák már gazdira találtak:))) Most az anyucinak kellene gazdi:))Hajrá:))



2011.07.19:)

Ez lett az egyik kiskutyából:)))

Egy tünemény az örökbefogadónál készültek a képek!



Ez a kiskutya biztosan jó helyen van igaz történt egy kis "baleset vele" lekölykedzett....de sebaj egy kicsi kincs született 2012.01.28. án reggel:) olyan,mint a mamája...






A másik testvére sajnos nem volt eddig ilyen szerencsés...

Örökbe adtam láncra kötötte..elvettem gazdit keres...06/303672115


Azt hittem jó helyen van,de ma kiderült egy fához kötve élt egy ideje....azonnal kobzás nem volt kérdés!!!Nagyon helye éhes...csepp kis lány keresi gondoskodó gazdáját aki be is engedi a lakásba és NEM KÖTI FÁHOZ!!!





Már biztonságban ismerkedés a többiekkel...



Jelentkezett Pankáért egy örökbefogadó:)) Hírek a későbbiekben elvileg 2 cica és egy másik kutyus mellé kerül:)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Megható tele lett szívem szeretettel :)
Alig várom,hogy talpra álljak, és segíteni tudjak a megosztáson kívül másban is .Az oldalt megosztom, egyenlőre ennyiben tudok segíteni.

Őszinte Tisztelettel
Zentainé Erika