Elbűvölő a titok,melynek hatására azok,akik szeretik az állatokat,nem élhetnek nélkülük,s MÁSOK LESZNEK, mint a többi ember!

2010. december 19., vasárnap

Kiscica a jeges fenyő alatt...


December 16.-a

Mínusz fokok vannak keményen...

Délelőtt átmentem a boltba....van itt egy kis abc.,...mellette egy ház amiben nem laknak...annó itt találtam Angyalkát is:)
Hangos nyávogásra lettem figyelmes...egy szép vörös pici cica sírt a fenyő fa alján a jeges hóban:(
Félt és fázott éhes is volt....de annyira meg volt rémülve nem mert közel jönni...hosszasan hívogattam,de semmi.....hazajöttem pár méterre lakom onnan.Gondoltam viszek némi élelmet hátha azzal oda bírom csalni....jobban felöltöztem és vissza mentem...csalogattam hívogattam hosszasan mire elkezdett közeledni,de nagyon félt...ahogy néztem pont akkora mint Angyalka a formája is épp olyan csak ez a cica vörös színű,így lehet,hogy tesók:)))
Vártam-vártam majd meg fagytam ,de tudtam Ő jobban fázhat láttam a lábacskája is jeges volt nagyon így nem adtam fel....hosszú idő múlt el mire annyira közel jött,hogy el bírtam kapni....nagyon csúnyán megkarmolt és meg is harapott...,de nem baj végre a kezemben volt bebújtattam a kabátomba akkorra már kicsit meg is nyugodott érezte a melegséget szépen a lábacskájáról a szőréről is leolvadt a hó....
A kezemtől csupa vér lett szegényke mire hazaértünk...
Letettem a konyhába a jó meleg konvektor elé itt pihennek a többiek is..előtte a teli kis tálak:)A bőség zavara látszott rajta ls egyből meg is nyugodott evett szépen kapott féreg hajtót is és csendesen megpihent a nagy fagyos éjszakák után:)
Gondos gazdit keresek neki aki egy életen át szeretné.Nagyon dorombolós bújós kis falatka:)
06/30 367 21 15 Ágica

Nincsenek megjegyzések: