Elbűvölő a titok,melynek hatására azok,akik szeretik az állatokat,nem élhetnek nélkülük,s MÁSOK LESZNEK, mint a többi ember!

2010. július 12., hétfő

A baleset...:(







Ma elmentem egy helyre....elhoztam egy hat éves kutyust....Katicával voltunk.
A kutyus jól szituált kedves szeretni való:)
Megunták,mert született egy kisgyerek a családba így már nem kell....pedig kennelben élt...
Mindegy az ilyen szitukon már meg sem lepődök....
Elindultunk a kutyussal Dunavecsére a gyepmesterhez....gondoltuk félúton áttesszük a kutyust....ekkor megtörtént a baj:(
A kennel rácsa rácsapódott a kezemre....eltörte 2 ujjamat:((
Első körben ömlött belőle a vér....és elzsibbadt...,de mivel nem tudtam mozdítani így miután még a cicákat elvittem kezelésre elmentem a kórházba....kaptam egy szép gipszet rá....egy hét múlva kontroll....



Íme egy kép Brúnóról aki 6 éves és csodálatos:)
Mától örökbe fogadható:)

Nincsenek megjegyzések: