Elbűvölő a titok,melynek hatására azok,akik szeretik az állatokat,nem élhetnek nélkülük,s MÁSOK LESZNEK, mint a többi ember!

2010. május 31., hétfő














Kóborló fekete kutyus a házunk előtt:)))

Befogadtam és egyből tettem is fel egy hirdetést róla....

Ma délelőtt 2010.05.31.Solton Petőfi telepen a házam előtt találkoztam össze ezzel a kedves kóborló éhes kutyussal...
A Dunavecsei gyepmesteri telepre kerül holnap reggel,mivel most az egészségügyi állapotom most nem engedi meg így nem tudom itt tartani...:(((a többi 4 mellé,mert,ha baj van nem tudom őket szétszedni sem:(
Így,ha bárkinek esetleg ismerős lenne vagy szeretné örökbe fogadni kérem hívjon engem vagy keresse a Dunavecsei gyepmestert.
A kutyus nagyon szelíd kedves valószínűleg a vihar elől menekülhetett el valahonnan...szerintem vemhes lehet...fejecskéjében több kullancs is volt:( a hátán több helyen sérülés.A többi kutyussal első körben nem volt konfliktusa igazából nem izgatta,hogy van más állat is.Bújós nyalakodós kedves kutya!!!!
Érdeklődni:
06/30 367 2115 számon lehet.


Hátha valaki szeretné ezt a kis tüneményt:)







Tegnap este elvitték ezt a kutyust tőlem....szerencsére nem a gyepmester,hanem Anikó barátnőm intézkedett Pesten ivartalanítják ellátják aztán jöhet vissza szépen ideiglenesbe:)





Kaptam egy levelet a napokban Anikótól:)))

A kutyus neve Shába lett:)))
Úgy néz ki lett is Pesten egy befogadó így lehet ott marad....
Megvolt a műtét minden rendben zajlott:)))
Néhány kép erről a szépségről!!!



Nincsenek megjegyzések: