Elbűvölő a titok,melynek hatására azok,akik szeretik az állatokat,nem élhetnek nélkülük,s MÁSOK LESZNEK, mint a többi ember!

2010. május 9., vasárnap

Az átkozott kullancs:(((

Kullancsveszély.....




Mindenhol ez megy.....hiába fújtam be Frontline spray-al a kicsikéimet....
Először Liliben találtam kullncsot pár napja....
pénteken Sunnyban:(
Ma nagyon gyanúsan viselkedett :(
Már reggel mikor az ajtót nyitottam furcsa volt,hogy nem akar kimenni gondoltam talán fáradt....
Délutánra már alig akart felkelni enni egyáltalán nem evett:(
Megmértem a lázát....40 fok:(((
Azonnal elkezdtem hívogatni az állatorvosunkat Pétert.Először nem vette fel aztán kicsivel később visszahívott....
Este negyed nyolc körül várt a rendelőben:(
Diagnózis:Babesya,,,,:((((
Kapott ellenanyagot mindent ami kell....
Most az ölemben van nem jól :((nagyon érzem nagyon nem jól....
Nehéz éjszakánk lesz...



Hajnal négyig voltam ébren....
Reggelre lement a láza azt hiszem most már megnyugodhatok túl fogja élni remélem!!!

2 megjegyzés:

Cathy írta...

Ezerrel mennek a drukkok! Minden rendben lesz!

Ágica írta...

Köszönöm....
Most aludt el nagyon magas a láza...szerintem nem alszom ma éjjel:(