Elbűvölő a titok,melynek hatására azok,akik szeretik az állatokat,nem élhetnek nélkülük,s MÁSOK LESZNEK, mint a többi ember!

2010. március 18., csütörtök

Megszülettek a kiscicák:)









Köszönöm kiscicám:)

Ma reggelre Pindurkám életet adott öt kis csodának:)
Arra ébredtem a kisfiam keltett:))
Anya-anya megszülettek a kiscicák:))
Azonnal kikeltem az ágyból és nézem a szekrényem aljában szült meg:)
Hihetetlen csodaszépek!!!A legszebb az egészben,hogy visszaadta nekem azt amit szerettem valaha amit mindig is újra szerettem volna:)
Két fehér cica egy fekete-fehér két fehér foltokkal.
Én ezt úgy élem meg,hogy Bercit és Hercegnőt adta vissza nekem plusz Júliát és még a két kicsi tarka akiket tudja a kis drága úgysem ajándékozok el:)
Szóval mától öt taggal bővült a családom:)))))










:)))

12 naposak vagyunk szépen nyílnak ki a szemecskék:))
Egyre édesebbek:)
Nos megnéztem a nemeket is,hát Bercike-Hercike a két fehér ez már tuti:)
A kicsi fekete fehér akit Júliaként gondoltam nos Ő kisfiú úgyhogy vagy Rómeó vagy Júlió lesz nem tudom még:)
A két fehér foltos kis bébike rajtuk még nem gondolkoztam lehet keresek nekik jó gazdit,majd kiderül mennyire nőnek a szívemhez:)
Lényeg egészségesek szépek minden oké velük:)
Íme néhány kép:)










Most már nagyon elevenek a kiscicák:))
Szemek tökéletesen nyitva csak kicsit kellett szem cseppezni,mert össze volt ragadva,de már tökéletes:)
Mászkálnak fel az ágyra főként Bercike Ő a legerősebb:)
Ma épp Bobbyval ismerkedett...


Bercike:))














:(((((((((((((((((

Ma meghalt Hercegnőm....:( 6 hetes volt....:'(
Megölte Lili...egész egyszerűen elkezdte megenni...ellopta míg ablakot pucoltam...
Úgy döntöttem megválok Lilitől akármennyire is fáj érte a szívem,de nem maradhat így tovább.Az az állat aki ilyet tesz az nem normális....teljesen mindegy milyen kutyáról beszélünk ezt így nem lehet tovább csinálni.Ezután bármikor megtehetné bármelyik állatommal.
Sajnálom.....



Eltelt egy kis idő pár nap....
Tudom meghalt az a kiscicám akire évek óta vágytam:(,de azzal,hogy Lili sincs itt már nem hozhatom vissza....:(
Így úgy döntöttem Lili visszajöhet igaz nem a házba be hanem egy külön helyiségbe,de velünk lehet.Ki is alakítottunk neki egy nagy és kényelmes részt a régi tyúkólban:)




No elérték az elajándékozható kort a cicák......:)))

A Bercike kivételével el ajándékoznám Őket....








Nincsenek megjegyzések: